Ok
Elfelejtette tagkódját?
Adja meg a regisztrált e-mail címét és elküldjük önnek a tagkódját!
E-mail
Elfelejtette PIN-kódját, CV-bónusz jelszavát?
Kérjük, töltse ki a tagkód mezőt!
Tagkód
Vissza a cikkhez
how-to-buy : CaliVita International

Vásárlási és felhasználási feltételek

Az alábbiakban tájékozódhat a CaliVita weboldalán (www.calivita.com/Hungary) történő vásárlás menetéről, feltételeiről. Kérjük, figyelmesen olvassa el a tájékoztatót. Amennyiben nem talál választ a kérdéseire, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz.

A jelen egyoldalú szabályzat a szolgáltató CF-Net Kft. részére kötelező.

A vásárlási rendszer vagy a jogszabályok változása esetén a CF-Net Kft. egyoldalúan módosítja a jelen szabályzatot, amely a mindenkori közzététellel lép hatályba. Utolsó frissítés időpontja: 2016. szeptember.

Az alábbiakban az interneten általánosan használt kifejezéseket külön nem definiáljuk, amennyiben bármilyen kifejezés jelentésével nincs tisztában, forduljon bátran ügyfélszolgálatunkhoz.

Kötelező adatszolgáltatás

Szolgáltató neve: CF-Net Kft.
Székhely: 1052 Budapest, Aranykéz u. 6. VI. 58.
Ügyvezető: Tátrainé Szilágyi Ágnes
Tel.: +36 1 266 3136
Cégjegyszékszám: Cg. 01-09-565132
A CF-Net Kft.-t érintő ügyekben a Fővárosi Bíróság mint cégbíróság jár el.
Adószám: 12226311-2-41
Ügyfélszolgálat: Raffai Nikolett
E-mail: raffai.nikolett@calivita.com
Cím: 1052 Budapest, Aranykéz u. 6. VI. 58.
Panasztételi hely: 1052 Budapest, Aranykéz u. 6. VI. 58.
Panasztételi idő: munkanapokon 10:00-14:00

A termékek megvásárlása azonban lehetséges partnereinken keresztül vagy az interneten keresztül is.

Vételár, fizetési feltételek

  • A termékeknél feltüntetett árak minden esetben tartalmazzák az általános forgalmi adót (áfa). A termékek ára nem változik meg a rendelés leadása és a termék kézhez vétele közötti időszakban, mindenki azt az árat fizeti, amelyet megrendeléskor a termék mellett lát.
  • A megrendelt termékeket csak Magyarországon belül áll módunkban kiszállítani. Amennyiben a cím nem magyarországi, a rendelést nem teljesítjük. Ez esetben, ha a fizetés már megtörtént, maradéktalanul visszatérítjük, kivéve, amennyiben személyes adatait módosítva egy magyarországi szállítási címet jelöl meg.

A vételár kiegyenlítése az alábbi módokon történhet:

  • Készpénzzel a csomag átvételekor (utánvét)
    Ebben az esetben a megrendelt termékek árát, valamint a postaköltséget Ön a futárnak fizeti ki a csomag átvételekor.
  • Online bankkártyás fizetéssel
    A megrendelt termékek árát, valamint a postaköltséget Ön a megrendeléskor fizeti ki bankkártyával.
  • Az utánvét és a bankkártyás fizetés feltételeit minden esetben a szállító és az Ön bankja szabja meg. Kérjük, ezeket ellenőrizze.
  • Az utánvétes fizetésnél együttműködési partnerünk a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft., amely az adatfeldolgozási tevékenységeket is ellátja.

Felelősségkorlátozás és kizárás

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személy jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, a honlapon nincs moderáció.

A Szolgáltató pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.

A honlapon megjelenő információk, dokumentációk hozzáféréséből, valamint azok közvetett vagy közvetlen felhasználásából, a honlap használatra alkalmatlan állapotából vagy a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő károkért, veszteségért a felelősséget a Szolgáltató kizárja.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított vagy publikált anyagokért, melyekhez a Szolgáltató honlapja kapcsolódik, vagy amelyekre hivatkozik.

A Szolgáltató nem garantálja, illetve nem nyújt biztosítékot a honlaphoz való hozzáférés folyamatosságára vagy hibamentességére.

Ajánlati kötöttség, elállás

Ajánlati kötöttség: A Szolgáltató a Felhasználónak a rendelés leadását követően legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld. Ha a Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A visszaigazoló e-mail vagy instant üzenet tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a felhasználó megrendelést küld a webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést az online felületen visszaigazolja. Ebben az esetben a megrendeléssel az adásvételi szerződés létrejön a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között, azonban a termékek kifizetéséig, illetve a termékek átvételéig a feleket további jogok és kötelezettségek terhelik. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül a Polgári törvénykönyv szabályai szerint.

A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

A Szolgáltató a szerződést nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető. Amennyiben szeretné az archiválást, kérjük nyomtassa ki a szerződést.

Elállási jog:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint.

A fogyasztót nem illeti meg az elállási jog olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. tusfürdő, kozmetikai termékek, élelmiszer, étrendkiegészítő stb.)

Amennyiben tartós fogyasztási cikket vásárolt, elállását az alábbi nyilatkozat kitöltésével gyakorolhatja. Ha nem a nyilatkozatot tölti ki, de tartalma szerint elállási jogként értelmezhető a nyilatkozata, felvesszük Önnel a kapcsolatot a nyilatkozat kitöltése érdekében.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás:

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadásának időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó már nem tudja érvényesíteni.

Nem a fogyasztóval kötött szerződés (pl. nagykereskedelem) esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet javítást vagy cserét, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet. Ha a javítást vagy a cserét a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a javítást vagy a cserét nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a javításhoz vagy cseréhez fűződő érdeke megszűnt.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az alábbi jogával élhet, illetve jogát vagy termékszavatossági igényét az alábbiak szerint érvényesítheti.

A Szolgáltató által a fogyasztónak eladott ingó dolog hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki.

A termék akkor minősül hibásnak, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A Felhasználó termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Csere esetén a cserélt termékre, javítás esetén a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék javítását vagy cseréjét kérheti.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a cserélt termékre, illetve javított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

A kozmetikai és higiénés termékekre, étrendkiegészítőkre a jótállás nem értelmezhető.

A tartós fogyasztási cikkek esetében a Ptk. és a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet törvényi előírása az iránymutató, azzal, hogy jótállás csak az egyes tartós használati cikkekre vonatkozik. A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a 7.1. és a 7.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási vagy szavatossági igény bejelentésének módja

Lásd Panaszkezelési Szabályzat.

Szállítás

A megrendelt termékeket a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS) futárszolgálat szállítja ki. Amikor a csomagot a futárszolgálatnak átadjuk, e-mailben értesítjük a megrendelőt a csomag feladásáról.

A megrendelt termékeket 1 vagy 2 munkanap alatt szállítja ki a GLS az alábbiak szerint:

  • amennyiben a rendelés 13:00-ig beérkezett, a csomag a következő munkanapon érkezik meg;
  • amennyiben a megrendelés 13:00 után érkezett, a rendelést követő második munkanapon kézbesíti a csomagot a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft. (GLS).

 

Fizetés bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez a megrendelés folyamán ki kell választani a fizetési módnál a bankkártyás fizetést, majd a rendelés végén a K&H Bank oldalára irányítjuk Vásárlóinkat, ahol gyorsan és biztonságosan fizethetnek kártyájukkal. A sikeres fizetéshez meg kell adni a kártyaszámot, a kártya lejárati idejét és biztonsági kódját.

Mivel a fizetés a K&H Bank oldalán történik, nem pedig a CaliVita oldalán, a CaliVita semmilyen információt nem kap (és így nem is tárol) a Vásárlók bankkártyáinak adatairól.

Sikeres fizetés esetén a vásárlásról küldött visszaigazoló e-mailben is jelezzük a sikeres fizetés tényét, valamint a hozzá tartozó tranzakciókódot.

KH

Adatvédelem

Lásd a webáruház adatvédelmi szabályzatát.

Reklamáció

Reklamáció esetén Ön az Ügyfélszolgálaton jelentheti be észrevételét, panaszát munkanapokon 10:00-14:00 között a 06 1 266 3136-os telefonszámon, személyesen a Cég székhelyén (1052 Budapest, Aranykéz u. 6. VI. 58.) vagy e-mailben a raffai.nikolett@calivita.com címen.

Minőségi kifogás esetén, kérjük, pontosan írja le a termékkel kapcsolatos problémát, és a termékkel, valamint a vásárlást igazoló bizonylattal együtt juttassa el a fenti címre. Szakértőnk vizsgálata alapján jogos reklamáció esetén a terméket kicseréljük.

Panaszkezelési szabályzatunkat ITT találja.

MINDIG TARTSA SZEM ELŐTT, HOGY TERMÉKEINK ÉS A HONLAPON TALÁLHATÓ ISMERETEK NEM HELYETTESÍTHETIK A SZAKSZERŰ ORVOSI ELLÁTÁST ÉS TANÁCSOKAT. AZ ÖN VAGY MÁS EGÉSZSÉGÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEKBEN MINDIG KONZULTÁLJON ORVOSÁVAL, SÜRGŐS ESETEKBEN AZONNAL VEGYE FEL A KAPCSOLATOT A SÜRGŐSSÉGI BETEGELLÁTÁS KÖRZETILEG ILLETÉKES SZERVEIVEL!

 

Újabb szállítási lehetőség!

Ritkán vagy otthon? Sürgősen szükséged lenne a termékekre? Vagy egyszerűen csak a saját időbeosztásod szerint szeretnél élni, nem pedig a futárra várakozva? A GLS CsomagPont szolgáltatás költség- és időhatékony kézbesítési megoldást kínál a CaliVita vásárlói számára. Juss hozzá a megrendelt termékekhez a Te napirendedhez igazodva, kényelmesen és gyorsan! 200 településen több mint 500 átvevőhely Hogyan működik? Vásárolj webshopunkban, a www.calivita.hu oldalon, majd válaszd ki a „Szállító választás” menűpontban a GLS CsomagPontot. A megrendelést követően SMS- vagy e-mailértesítést kapsz a csomag érkezéséről és az utánvét összegéről. Ezután nincs más dolgod, mint útba ejteni a kiválasztott átvevőhelyet egy neked tetsző időpontban! Miért előnyös? Gyors és rugalmas: akár már 24 órán belül megérkezhet a csomagod, amelyet 5 munkanapon belül bármikor átvehetsz a
readmore

Vár rád a nyár!

Lassan a 2015-ös év is a végéhez közeledik, a napok hűvösre fordulnak, a természet felöltötte téli ruháját… Az ünnepi időszakra való készülődés forgatagában néha mégis meg-megállunk az ablaknál és a szikrázó napsütésre vágyva a meleg nyári napokra gondolunk. CaliVita tagként mi az első dolog, ami a nyári forróság kapcsán eszünkbe juthat? Hát persze, hogy a cég egyik legizgalmasabb rendezvénye, a Nemzetközi CaliVita Nyári Tábor! Mi nemcsak gondolunk rá, hanem dolgozunk is rajta, hiszen 2016 nyarán kerül megrendezésre a CaliVita 15. nyári tábora, ahova szeretettel várunk minden régi és új CaliVita tagot, aki egy újabb felejthetetlen Calivitás élménnyel és szakmai tudással szeretne gazdagodni. 2016. június 20–25 között ismét egy új helyen, a Zaton Holiday Resort-ban (Zadar, Horvátország) várunk családoddal és barátaiddal, amennyiben van kedved néhány felejthetetlen napot eltölteni a csodaszép Adria partján, és nem bánod, hogy mi mindent meg
readmore

E-Protect termékcsalád

 A WHO 2011-es bejelentése, miszerint a mobiltelefonok rákot okozhatnak, nagy port kavart. A vita azóta nőtt a mobiltelefonok és más, gyakran használt hordozható elektronikus eszközök lehetséges egészségügyi veszélyeiről, mindeközben több szakértő és kutató aggodalmának adott hangot.                     A jelerősség sötét oldala Dr. Thomas Rau, a svájci Paracelsus Klinika orvosa egyike az alternatív egészségmegőrzé
readmore

Természetes tippek allergia ellen

Az allergia mára népbetegséggé vált, és rohamosan terjed. Ugyan a 19. században még csak elvétve fordult elő, és a 20. században is csupán a világ lakosságának 1%-át érintette, ma már 35%-a szenved a betegség kellemetlen tüneteitől. Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) előrejelzései szerint ez az arány 2050-re elérheti az 50%-ot is. Bár az allergiára való hajlam örökölhető, ráadásul a környezeti &aacut
readmore

Maradj CaliVita tag 2016-ban is!

Emberek milliói választották már a CaliVita kínálta előnyöket: a függetlenség, az anyagi biztonság és a kiváló minőségű termékek által nyújtott Minőségi Életet. Újítsd meg a tagságodat, ha még nem tetted meg, és élvezd továbbra is ezeket az előnyöket! Erre kétféle lehetőséget is biztosítunk neked. Automatikus tagságmegújítás év közben Amennyiben fo
readmore

Fényes mosoly egész évben

A szájhigiénia valószínűleg még a gazdag, nyugati társadalmakban is kényes pont. Ezt bizonyítják azok a fogászati felmérések, melyek az időskori ínysorvadás fiatalkori kezdetét szerették volna felmérni. Az ínygyulladás, melynek krónikussá válása ínysorvadáshoz vezethet, már a gyermekeknél is megfigyelhető, és Amerikában a felnőtt lakosság felét, a 65 év felettieknek akár 70%-át érintheti.<
readmore

Nyaralj önfeledten!

Az egész éves kemény hajtás után felüdülés élvezni a napsütést, strandra járni és utazni. Annyi önfegyelem után ilyenkor talán kevesebbet törődünk az egészségünkkel is, ezért most összeszedtünk néhány jó tanácsot, amivel nem tűnik akkora áldozatnak az odafigyelés! Utazás és környezetváltozás során a nem megszokott élelmiszerek sokaknak okozhatnak átmeneti bél- és gyomorrendszeri problémá
readmore

CaliVita Nyári Tábor - Élménybeszámolók

Kedvcsinálóként nézd meg az előző táborokról készült videókat és olvasd el azok véleményét, akiknek már volt részük ebben a felejthetetlen élményben: „Való világból” álomvilágba Hihetetlen élmény a „való világból” belecsöppenni hasonló gondolkodású, életigenlő, célokkal teli, intelligens, jókedvű, optimista emberek társaságába! Gyönyörű környe
readmore

D-vitamin és koenzim-Q10

Ha megkérdeznénk az embereket, hogy milyen betegségektől tartanak a leginkább, valószínű, hogy legtöbben a daganatos megbetegedéseket említenék. De mit tippelsz, mi a vezető halálok a világon? A WHO adatai szerint a szív- és érrendszeri megbetegedések vezetnek a legtöbb halálhoz, gyakorlatilag minden harmadik ember szíveredetű betegségben hal meg, legnagyobb arányban a szívet ellátó koszorúerek betegsége és stroke miatt. Fájdalmas adatok ezek, hiszen a legtöbb
readmore

CaliVita Nyári Tábor 2015

  Amennyiben az egészséges életmód híve vagy, ismered, fogyasztod és szereted a CaliVita termékeit, hiszel egy független üzlet által biztosított szabadság lehetőségében, bízol egy együttműködő csapat teremtő erejében, vagy csak szeretnél egy élményekkel teli hetet eltölteni barátságos és felszabadult emberek társaságában, akkor feltétlenül ott kell lenned a 2015. június 21-26. között megrendezésre kerülő CaliV
readmore

Gummy Kids 50% kedvezmény a készlet erejéig!

Gummy Kids féláron KÉSZLETKISÖPRÉSI AKCIÓ > Január 16-tól a készlet erejéig Gummy Kids féláron!  A termék ára 4 230 Ft helyett, most csak 2 115 Ft | BP 53 | KP 1 666 A Gummy Kids a gyermekek fejlődéséhez nélkülözhetetlen vitaminokat és ásványi anyagokat tartalmazza, mindezt mesterséges színezékek és ízesítők nélkül. Nemcsak kellemes, gyümölcsös íze, de a minden dobozhoz járó ajándék di
readmore

Magyarországon a legmagasabb a D-vitamin hiány

A borongós téli időben, kevesebb a napsütéses órák száma, így jóval kevesebb D-vitaminhoz jutunk, mint amennyire a szervezet normál működéséhez szükséges lenne.  Magyarországon a legtöbb felnőtt D-vitamin-hiányos A D-vitamin hormonként funkcionál a szervezetben, hiánya esetén számos betegség kialakulásának kockázata jelentősen megnő. Magyarországon a felnőttek 94 százaléka D-vitamin-hiányos, 21 százalékuk pedig nagyon súlyos D-vitamin-hiányban szenved. A gyerekek adatai jobbak: kétharmaduknál észlelhető D-vitamin-hiány és mindössze 5 százalékuknál igen súlyos mértékű. A D-vitamin-hiány so
readmore

Januári újdonságok - Kezdjük együtt az évet!

2017. január 07-ig MEGHOSSZABBÍTOTTUK! Meghosszabbítottuk a Célkitűző Szeminárium és Stratégiai Szeminárium early bird időszakát! Így 2017. január 07-ig MÉG KEDVEZMÉNYES ÁRON JELENTKEZHETSZ!Jegyárak Early Bird időszakban -20% KEDVEZMÉNNYEL!Célkitűző Szeminárium: 12 000 Ft+ÁFA (bruttó 15 240 Ft) helyett 9 600 Ft + ÁFA (bruttó 12 190 Ft) Célkitűző és Stratégiai Szeminárium: 20 000 Ft+ÁFA  (bruttó 25 400 Ft) helyett 16 000 Ft + ÁFA (bruttó 20 320 Ft)    Ne feledd, hogy je
readmore

BioHarmonex előrendelés - holnap éjfélig!!!

Ne mondj le az ingyen CaliVita termékekről! Már csak 1 napod maradt, hogy élj a lehetőséggel és tiéd legyen a 31 500 Ft értékű CaliVita termékcsomag! Mit kell tenned? Rendeld meg a BioHarmonex legújabb generációját MOST és ajándékba kapsz egy nyakpántot, 5 extra programot és 31 500 Ft értékben választhatsz CaliVita terméket! Ne hagyd ki ezt a vissza nem térő ajánlatot! Az akció 2016. december 31-ig tart. Bővebb információt a www.bio-harmonex.com oldalon találsz.   Ez az e-mail kizárólag a CaliVit
readmore

Ingyenes kiszállítás még 3 napig!

Rendeld meg kedvenc termékeidet decemberben Még 3 napig él DECEMBERI EXTRA AJÁNLATUNK:Rendelj minimum 10 000 KP értékben 2016. december 31-ig, és rendelésedet ingyen házhoz szállítjuk! Miért érdemes a CaliVita termékeit választanod? Mert több mint 20 éve kimagasló szakmai háttérrel kínáljuk a legmagasabb minőségi előírásoknak is megfelelő termékeinket. Mert mindig a legjobb forrásból származó természetes alapanyagok felhasználására törekszünk. Mert 100%-os minőségi garanciát vállalunk termékeinkr
readmore

Gummy Kids 1+1 akció

1-et fizetsz 2-őt kapsz 3 NAPIG > December 27-29. között Gummy Kids 1+1 akció!  A 2 db termék ára 8 460 Ft helyett, most csak 4 230 Ft | BP 105 | KP 3 331 Melyik gyerek ne szeretné a gumicukrot? Nemcsak kellemes, gyümölcsös íze, de a minden dobozhoz járó ajándék dinós matrica is könnyen mosolyt csal a gyerekek arcára!    MEGRENDELEM >>> Miért vála
readmore
Nemzetközi szponzorálási lehetőségekrőlNemzetközi szponzorálás – holland operációHogy miért érdemes terjeszkedni más piacok felé is? A legfontosabb érv az, hogy a CaliVita központja Budapesten van és Nyugat-Európa egy óriási piaci lehetőség a terjeszkedésre, a maga közel 400 milliós lakosával! Az ott élő emberek egy igen magas színvonalú wellness kultúrához vannak szokva, fizetőképes kereslettel, magas életszínvonallal, amelyhez a magas minőségű CaliVita termékek nagyon jól illeszthetők, ajánlhatók. A hazai piac viszonylag kis mérete egy másik jelentős tényező, ami rákényszeríti a hazai hálózatépítőket - az újakat is –, hogy külpiacokon is terjeszkedjenek. Így tehát a hálózatépítők versenyképességét nemcsak a hazai piacokon kell biztosítani, hanem a nemzetközin is. Most amikor a modern technikai vívmányoknak köszönhetően már minden háttéreszköz a rendelkezésünkre áll: internet, Skype, MSN egyéb ingyenes kapcsolattartó lehetőségek, nagyon könnyű kapcsolatot tartani a külföldi hálózatépítőkkel is. A Skype segítségével, például be lehet őket kapcsolni hazai előadásokba, rendezvényekre konferenciahívással, hogy csak egy példát említsünk.Ha valakinek rokona, vagy ismerőse él vagy dolgozik a helyi operációval nem rendelkező európai  országban, az könnyedén terjeszkedhet ennek a kapcsolati tőkének köszönhetően. Ön szerint mekkora esélye van a sikerre, ha egy új – hálózattal még alig rendelkező vagy egyáltalán nem rendelkező -  országban indul el az üzlet indulásakor? Most összefoglaljuk, hogy mi ennek a menete, a többi már Önön múlik!!!Új regisztráció menete Nyugat-EurópábanAz újonnan regisztrált Tagnak 52 KP értékben (kb. 65-70 EUR-ért) kell vásárolnia ahhoz, hogy teljes körű Taggá váljon.Úreadmore

Legfrissebb fotóink